O podjetju Meko

Podjetje Meko je slovensko podjetje, specializirano za prodajo ekoloških vrtnarskih in kmetijskih izdelkov. Njihova želja je bila prebiti se med vodilne ponudnike naravnih in zdravih vrtnarskih ter kmetijskih izdelkov na slovenskem trgu, a so se soočali z izzivi pri fizični prodaji predvsem vrtnarskih izdelkov in privabljanju novih strank zaradi močne konkurence.

Izziv

Ko nas je podjetje Meko kontaktiralo, so se soočali z upadom prodaje, kljub visoki kakovosti njihovih izdelkov. Njihova spletna prisotnost ni bila dovolj učinkovita, digitalne marketinške kampanje pa niso prinašale želenih rezultatov. Njihov glavni cilj je bil povečati spletno prodajo, saj je bila fizična prodaja za njih stroškovno previsoka in neučinkovita.

Naš pristop

Na podlagi podrobne analize njihove obstoječe digitalne strategije in ciljnega občinstva smo zasnovali celovit načrt za povečanje njihove spletne prodaje. Naš pristop je vključeval naslednje korake:

Kreiranje pristajalne strani za povečanje konverzij:

Ustvarili smo novo pristajalno stran, kjer je bilo besedilo bolj prodajno usmerjeno z uporabo psiholoških sprožilcev za nakup.

Na strani strani lahko vidimo, da je stran bolj generična brez “hook-a”, ki pritegne pozornost in brez strukturiranega besedila, ki drži pozornost.

Nova pristajalna in prodajno usmerjena stran izdelka:

Na novi strani smo tudi bolj poudarili prednosti izdelka in težave potencialnega kupca, kot rešitev pa smo izpostavili njihov izdelek.

Ciljno usmerjena Facebook in Google oglaševalska kampanja.

Uporaba remarketinga:

Za povečanje prodaje smo uporabili remarketing metodo, s katero smo ciljali vse uporabnike, ki so obiskali pristajalno stran, vendar niso opravili nakupa. S tem smo povečali možnost, da bo uporabnik kljub neopravljenem nakupu ob prvem obisku vseeno opravil nakup ob večih obiskih.

Izboljšanje ponudbe

Za povečanje prodaje smo uporabili remarketing metodo, s katero smo ciljali vse uporabnike, ki so obiskali pristajalno stran, vendar niso opravili nakupa. S tem smo povečali možnost, da bo uporabnik kljub neopravljenem nakupu ob prvem obisku vseeno opravil nakup ob večih obiskih.

Rezultati

Po treh mesecih izvajanja naše strategije so rezultati presegli vsa pričakovanja:

Povečanje prodaje za 1080%

Spletna prodaja se je v obdobju treh mesecev povečala za več kot 10x.

Povečana stopnja konverzije

Spletno mesto podjetja Meko je z našo optimizacijo doseglo višjo stopnjo konverzije, kar je prispevalo k večjemu številu zaključenih nakupov.

Povečana baza strank

Ker so njihovi izdelki potrošne narave, bodo ti isti kupci naslednje leto potrebovali novo zalogo in po vsej verjetnosti ponovno opravili nakup. To pomeni, da je vrednost kupca na dolgi rok višja in s tem tudi profitabilnost.

Zaključek

S pomočjo ciljno usmerjenega digitalnega oglaševanja in optimizacije spletnega mesta smo podjetju Meko pomagali doseči izjemno rast prodaje. Njihova preobrazba je dokaz, kako lahko pravilno zastavljena digitalna strategija podjetjem pomaga doseči in preseči zastavljene cilje.

“Letos smo v podjetju Meko naredili rekordno prodajo. Drastično smo povečali bazo strank, za katere verjamemo, da bodo ostali kupci naših vrtnarskih izdelkov tudi v prihodnjih letih. 

Pri izbiri digitalne marketinške agencije smo iskali nekoga, ki ponuja celovito storitev in poskrbi za vsa področja našega spletnega nastopa. Dobili smo učinkovite marketinške rešitve, ki so naredile rekorden rezultat.”

— Matjaž Juteršek, direktor podjetja Meko