Čevlji Ciciban so sinonim za otroško obutev in zaradi vedno večjega povpraševanja preko digitalnih kanalov se je podjetje odločilo, da omogoči nakup svojih čevljev tudi na spletu.
Skrb za zdrav razvoj otroškega stopala je bila vedno glavna skrb in vodilo razvoja Cicibana. S selitvijo prodaje na splet je bilo potrebno zagotoviti enostaven in hiter dostop do čevljev, ki jih vsakdo išče za svojega otroka.
Smiselna navigacija in pregledne vsebine so ključ do uspešnega nakupa. Celoten proces objave zagotavlja sinhronizacija s poslovnim sistemom, ki urednikom omogoča stalno ponudbo tistih artiklov, ki so na zalogi in so v posameznem obdobju aktualni.
Spletna trgovina in vmesnik za urejanje odzivne vsebine omogoča prikaz spletne trgovine v vseh resolucijah in napravah. Z novim izgledom in odzivnim uporabniškim vmesnikom smo na preprost način, poleg namiznih računalnikov, zagotovili visoko stopnjo konverzije tudi na mobilnih napravah.
Stalna sinhronizacija med naročnikovim poslovnim sistemom in spletno trgovino zagotavlja stalno izpostavljenost aktualnih izdelkov, enostavno obdelavo naročil in hitro dobavo pošiljk kupcem. Zadovoljstvo kupca temelji na kratkem časovnem roku od oddaje naročila, do prejema pošiljke.
Ob lansiranju spletne trgovine je ta presegla pričakovanja in tako samo utrdila Cicibanov položaj na tržišču otroške obutve in spletnih rešitev 2digital na področju digitalnih produktov.