S selitvijo prodaje na internet so v Alpini videli odlično možnost za nov, močan, neodvisen prodajni kanal, ki bi poleg visoke neposredne prodaje omogočal še podporo obstoječim prodajnim potem in grajenje nove populacije.
Zagotoviti je bilo potrebno enostaven in hiter dostop do aktualnih vsebin in ponudbe za obe glavni področji obutve - mode in športa.
Zasledovali smo dva prodajno usmerjena cilja - dvig stopnje konverzije spletne prodaje in enostavna podpora prednakupnemu procesu klasičnih prodajaln.
Spletna trgovina in vmesnik za urejanje odzivne vsebine omogoča prikaz spletne trgovine v vseh resolucijah in napravah. Z novim izgledom in odzivnim uporabniškim vmesnikom smo na preprost način, poleg namiznih računalnikov, zagotovili visoko stopnjo konverzije tudi na mobilnih napravah.
Odlično sodelovanje z naročnikovim oddelkom informatike in trženja je zagotovilo najhitrejšo pot kateregakoli naročenega para čevljev od Alpininega skladišča do kupca.
Alpina je že 60 let sinonim vrhunske obutve. Z razširitvijo poslovanja na splet pa so jo spletni kupci že drugo leto zapored izbrali za najboljšega spletnega trgovca v kategoriji mode.
Rešitev smo zasnovali tako, da je mednarodno uporabna in pripravljena za integracijo na druge trge.
Alpina uspešno spletno prodajo beleži še na Hrvaškem, v Bosni in v Srbiji.
Alpina je razvojno naravnano podjetje za proizvodnjo in trženje obutve, ki ima dolgoletno, navdihujočo tradicijo. Ponuja širok spekter moderne modne obutve, s tekaškimi čevlji Alpina pa opremlja tudi svetovno uspešne smučarje tekače in biatlonce, kot so Charlotte Kalla, Jakov Fak in drugi.