
Na strani strani lahko vidimo, da je stran bolj generična brez “hook-a”, ki pritegne pozornost in brez strukturiranega besedila, ki drži pozornost.
Ciljno usmerjena Facebook in Google oglaševalska kampanja.
Uporaba remarketinga:
Za povečanje prodaje smo uporabili remarketing metodo, s katero smo ciljali vse uporabnike, ki so obiskali pristajalno stran, vendar niso opravili nakupa. S tem smo povečali možnost, da bo uporabnik kljub neopravljenem nakupu ob prvem obisku vseeno opravil nakup ob večih obiskih.
Izboljšanje ponudbe
Za povečanje prodaje smo uporabili remarketing metodo, s katero smo ciljali vse uporabnike, ki so obiskali pristajalno stran, vendar niso opravili nakupa. S tem smo povečali možnost, da bo uporabnik kljub neopravljenem nakupu ob prvem obisku vseeno opravil nakup ob večih obiskih.
Rezultati
Po treh mesecih izvajanja naše strategije so rezultati presegli vsa pričakovanja:
Zaključek
S pomočjo ciljno usmerjenega digitalnega oglaševanja in optimizacije spletnega mesta smo podjetju Meko pomagali doseči izjemno rast prodaje. Njihova preobrazba je dokaz, kako lahko pravilno zastavljena digitalna strategija podjetjem pomaga doseči in preseči zastavljene cilje.





